Ahad, 8 April 2012

Home » , , » Hub Usahawan Online 2012

Hub Usahawan Online 2012




Salam bahagia,


Ini antara program/bisnes dropship yang saya join.. 







Jika berminat ingin/mahu join dropship Edymart... sila lah email atau Pm saya di FB



EdyMart merupakan Hub Usahawan Online yang menyediakan platform untuk usahawan menjalankan perniagaan dengan mudah, menarik dan mampu menjana pendapatan.
Hub ini terdiri daripada pelbagai golongan usahawan seperti pengimport, pengilang, pembekal, pemborong, pengedar, peruncit & pelanggan.
Kemudahan yang disediakan melalui hub ini ialah Latihan Keusahawanan, Khidmat Nasihat, Kedai Online EdyCart, Produk & Perkhidmatan, Import & Export, Pemantauan Berterusan dan Stratergi Pemasaran. Maklumat lanjut KLIK : HUOE




..




Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


11 ulasan:

  1. usahawan online menarik juga kak Yong...

    BalasPadam
  2. Pernah saya katakan didalam komen Kak Yong terdahulu bahawa saya berminat perniagaan dropship. Cuma belum berjumpa panel dropship yang menyakinkan saya mungkin berlaku kerana saya kekurangan info atau ilmu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. akubiomed,

      boleh la usha2 HUOedymart ni.. Insya Allah, kita ade group yg mbantu dr segi material/tips utk promo dan byk lagi.. kena join dulu baru tahu..

      Padam
  3. slmt berbiz kkyong.. mkin kencang nmpk ;)

    BalasPadam
  4. Selamat maju jaya, kakyong
    yang ni belum pernah dengar lagi ni

    BalasPadam
  5. SAYA SEDANG BERJINAK2 DENGAN BISNES JUGAK NI...KENA SERIUS PASNI

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...