Jumaat, 20 Mei 2011

Home » , , , , , , » Suez diary–saya sudah review blog anda!!!

Suez diary–saya sudah review blog anda!!!

 

 

Salam bahagia,

 

Owner blog Suez Diary ni pernah request saya ‘komen’ @ review blog dia.. see, siap buat n3 lagi & siap pesan kat Pinky Momma supaya sampaikan pesan di angin lalu… sweet jer kan… Winking smile

 



 

SInce malam ni, I’m in good mood, (walaupun sikit sedey sebab episod 8 Nora Elena tadi, sedih.. simpati dengan Nora yang sedang bingung.. ) jadi, saya review ringkas-ringkas jer okay.

  • sila semak ranking alexa blog anda di alexa.com, raking ni anda boleh improve tau.. dan jangan lupa claim ur site di alexa.com juga

  • template blog anda tidak mesra SEO.. sila baca n3 ini  >> Kenapa blog moms @ ibu-ibu perlu mesra SEO

  • layout blog : sebaiknya letakkan kedua2 sidebar di belah kanan (merujuk arah tangan yer), sebab search engine akan mula kan carian dari belah kiri.. dan searcch engine tak boleh ‘baca’ sidebar yer.. Winking smile

  • background blog tu macam hanging jer.. apsal yer jadi camtu???

  • bloglist pulak >> elok pamirkan 10 jer.. jadi, tidak lah sidebar panjang melurut.

  • blog anda berat yer.. sebab lebih 200Kb… sila kurangkan bilangan post dari 7 ke 3 @ 4 sahaja. the less the better.. Winking smile

  • iklan nuffnang untuk leader board tu, dah salah tempat.. sepatutnya di atas header, bukannya di footer blog… sila semak balik tutorial untuk tampal kod ads nuffnang ..


 

Cukup la kot, review @ teguran ringkas ni.. harap berpuashati… Winking smile

 

 

salam kasih sayang,


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


10 ulasan:

  1. kakyong dah ade bbrp peminat nmpknye...tahniah2 ;p

    klako lak suruh org sampaikn niat di hati...hehehe :p

    BalasPadam
  2. kak yong, baru tau kalau entry tu kena pamir sikit2 baru blog tu tak berat eh.. dah ikut dah cakap kak yong...satu lagi, saya dah tukar blog dari mamaAdam ke luckylizan.. jemputlah singgah kot2 rajin lak review blog baru saya..rasa betuahnya... lama tak borak ngan kak yong kat fb.. ingat lagi tak kat saya ni..

    BalasPadam
  3. hanie,
    heheh.. peminat.. rasa tahap artis la pulak... ;)
    itu la pasal.. itu pun dah 1 bulan baru kakyong ade masa nak follow up semula..
    tu belum review blog yg lain.. yg memang dlm list kena review..

    BalasPadam
  4. Liza,
    ap plak tak ingat? masih main farmtown kat FB??? hehehhe.. kakyong dah 1 tahun pencen.. ldg tak larat nak jengah dah.. terbior je la..

    kakyong jrg kat FB, selalu kat twitter je.. jom la join berkicau di twtter.. ;)

    BalasPadam
  5. Kak Yong...hihihi...terima kasih kak yong..uwaaaa nak nangis..terharu ader sebab blog orang glamor ni review saya..uwaaa...nak nagis..terharu..nanti saya improve blog saya..saya serius cakap..memang saya tak reti berblog..tengok orang buat canggih manggih..saya cam ooo betapa rendahnya diri ini..huhuhu..TQ kak yong....

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum KakYong....
    kat mane nak tengok ...kalo kite nak tau blog kite ni beghat ke idak???

    BalasPadam
  7. sue,
    mana ade glamer.. biasa2 jer..
    memula cam tu la.. kakyong dulu pun camtu..
    pelan2 kayuh.. nanti mesti rasa seronok berblog..

    BalasPadam
  8. yeob,
    check link ni http://www.iwebtool.com/speed_test

    BalasPadam
  9. ceh cite blog ayesha, cer review cer review... hehehee.... ayeshapun kenal kak pinky tu, ms mula2 berbelog dulu... tp sat je dia da naik..

    BalasPadam
  10. Ayesha,

    nanti2 lah yer.. harap sabar menanti.. x dpt nak granted immediately yer..
    kot lepas 2 minggu masih xde review tu, sila2 lah ingatkan yer... ;)

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...