Jumaat, 12 Ogos 2016

Home » , , » Kembali menulis..

Kembali menulis..

post 1/2016


Salam Qaseh,

Bertemu lagi, setelah sekian tahun tidak menulis.

Blog ini terbiar, bertahun tanpa pengisian.

kerana saya terlalu sibuk belajar berniaga hingga kan tak mampu untuk fokus menulis.
biasa pun hanya menulis ringkas-ringkas di FaceBook., dan kadang2 di instagram.

Blog ini asalnya domain kakyong.com

sekarang saya tukar linknya kepada kakyonghy.blogspot.com

Saya kekalkan 'rupa parasnya', kerana comel dah (perasan tak hengat).. tak perlu nak rebranding. Biarlah rupanya kekal begitu, kerana fokus saya hanya mahu menulis dan berkongsi.


Apa saya buat sekarang ni yer?

Saya sekarang ni seorang ibu yang bekerjaya dari rumah.

Saya menceburkan diri dengan bisnes Qaseh Gold , produk edaran Ana Edar.
dan saya juga Agen bagi rangkain produk Sutra.


ini gambar anak-anak saya.
Anak-anak saya ini lah penguat semangat saya untuk terus maju dalam bidang yang saya ceburi sekarang ini.


model cilik Qaseh Gold

Anak-anak semasa membantu saya di jualan booth di Ipoh



Jumpa lagi di post yang lain.


Kakyong Habibah
1.40 petang
Jumaat, 12 Ogos 2016





Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...