Khamis, 25 Ogos 2016

Home » , , , , » Supplemen pilihan ibu bekerja dari rumah

Supplemen pilihan ibu bekerja dari rumah

post6/2016

Text & picture by Kakyong HY



Salam Qaseh,

apa khabar?

didoakan semoga semuanya dalam lindungan Allah dan sentiasa sihat serta sejahtera dalam melaksanakan tugasan harian.

Sebagai ibu dan berkerjaya pula dari rumah, rutin harian memang penat. Kerja di rumah memang tak pernah habis. Habis memasak, perlu di kemas dapur pulak. Habis kain baju siap di mesin, perlu di jemur , dilipat, digosok , di gantung mana yang perlu. 

tu belum ambil kira kerja di #MYSoho





Masa saya jadi rania (rakaniaga) & belum naik stokis. Tugas saya tak banyak mana pun. Boleh kata tak sibuk lah. Hanya layan order, consult customer di Whatsapp atau pun di PM FB. 

Kemudian buat packing dan uruskan delivery ke pejabat pos.

Sejak sudah naik jadi Stokis ni, kerja tak pernah habis. Ada saja yang perlu dibuat. 



Begini lah rutin harian saya., alternate antara kerja rumah dan kerja bisnes. Habis kan task dari satu task ke satu task. Bukan mudah nak berjaya dan proses nak meraih kejayaan tu, memang perlu banyak tenaga, korban masa dan banyak berfikir.





INi lah Supplemen pilihan saya, Qaseh Gold Premier. Sudah setahun lebih saya amalkan. Alhamdulillah, sesuai lah dengan usia saya yang sudah 40an.



dan Qaseh Gojes juga menjadi pilihan saya.. dah tua ni penghasilan kolagen dalam tubuh semakin perlahan kan.. jadi saya perlukan pemangkin kolagen supaya bukan sekadar kulit saya cantik, tetapi juga tulang, jantung dan otot saya kuat.




dan saya juga amalkan IGE untuk kecerdasan minda. Semakin berumur saya semakin cepat lupa dan mudah rasa penat bila banyak berfikir. Alhamdulillah, IGE ni banyak membantu macik yang semakin berusia ni.



dan juga Pati kristal Sole - mudah untuk amalkan, hanya titiskan dalam air. Sole ni kaya dengan 84 mineral, sama dengan mineral yang tubuh kita perlukan.



Syukur Alhamdullillah. Sejak saya kenal Ana Edar dan berada bersama-sama dengan Jemaah Ana Edar, saya bukan saja berkeyakinan untuk berniaga, tetapi juga belajar menjaga kesihatan diri.

Sebagai usahawan Ana Edar, kami bukan hanya berjihad bisnes tetapi juga berJihad untuk sihat dan membantu orang lain untuk Sihat.

Alhamdulillah, Syukur diberi kesihatan yang baik.



bertemu lagi di post yang lain

salam Qaseh sayang,
Kakyong habibah
10.15 am
25 Ogos 2016







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...