Rabu, 4 Januari 2012

Home » , » Lebih baik diam dari berkata yang tidak berasas

Lebih baik diam dari berkata yang tidak berasas




Salam bahagia,


Hari ini saya tidak dapat online, dan beberapa hari ini saya juga kurang berkesempatan untuk BW seperti biasa.. maka jangan ada yang serik untuk berkunjung ke blog kecil saya ini.. Insya Allah, saya kan cuba 'cover' balik nanti.



*saya masih dalam tempoh penyesuaian dengan jadual baru di tahun baru 2012 ini.. banyak kerja offline yang membataskan masa saya untuk berblog secara aktif buat sementara.. dan ada  beberapa isu yang membuat saya back-off sedikit, tu yang banyak entri contest & giveaway*



Jadi, untuk hari ini saya kongsikan anda kata-kata ini sebagai renungan kita bersama.






..
ini adalah schedule entry
..


saya menjemput rakan dan kenalan blog untuk menyokong dan sertai contest & giveaway ibu sihat anak riang. terima kasih.





Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


16 ulasan:

  1. A'a kdg2diam itu lebih baik. Saya ada buat balasan utk review hari tuh.

    BalasPadam
  2. huhu....
    bz urus anak sekolah ye kakyong...

    BalasPadam
  3. kadang2 terlebih cakap pun buat org tidak selesa..

    BalasPadam
  4. betul tu.. cakap yang penting aje... kalau terlebih nanti boleh termengumpat pulak...huhuhhu.. bahaya...

    BalasPadam
  5. Betul-betul. Kalau takde benda baik nak cakap, lebih baik diam.
    Kakyong pekabo? Harap kakyong ceria-ceria selalu. Anak sekolah ni, busy la sikit kan kak. :)

    BalasPadam
  6. takpe kak yong...yg penting,ada masa nanti datang2lah bw yer

    BalasPadam
  7. kalau tak ada apa nak cakap baik diam..betul tu nanti cakap yg bukan takut tersilap cakap plak atau ckp benda2 kosong

    BalasPadam
  8. Its ok kak.. Memang kadang2 kita ada banyak kekangan. Utamakan perkara yang penting dulu ye.

    BalasPadam
  9. betul tu kakyong, lebih baik diam dr berkata-kata kalau tak tahu apa yg nak dikatakan

    BalasPadam
  10. Takpe kak Yong selesaikan tugas dulu ye

    BalasPadam
  11. ye lah kakyong cakap hal sendiri tk pe lagi jgn cakap hal org ..

    BalasPadam
  12. settlekan apa yg patut dulu, kak yong :)

    BalasPadam
  13. kadang memang bagus untuk berhenti tarik nafas

    BalasPadam
  14. yer, betul sngt..kdg2 bila tengah down saya lebih suka diam..muhasabah diri sendiri lebih dari duk bising2 salahkan org lain..huhu

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...