Rabu, 4 Januari 2012

Home » , , » Layan Dil to pagal hai

Layan Dil to pagal hai





Salam bahagia,


Sudah berbelas tahun filem ni, dan saya pun dah bertahun tak layan filem hindustan.. tapi malam ni, ntah kenapa.. terlayan lah pulak... muda lagi SRK time ni..






Filem Dil To Pagal Hai ni mula meletup di Malaysia sekitar tahun 1998 - 1999... masa tu saya pun muda lagi.. masih di umur pertengahan 20'an. 


Masa muda dulu saya memang gila dengan filem hindustan ni... lebih-lebih lagi kalo SRK (Shah Rukh Khan) yang berlakon.. boleh kata hampir semua VCD lakonan dia saya ada... muda lagi masa tu.. orang muda mesti ada sedikit kegilaan kan.. lagupun masa tu ada kawan yang sama minat, lagi dasat kakak tu dah kahwin anak 2 lagi.. kihkih (masa tu la..)


Tapi lepas umur mencecah usia awal 30'an, (dah dekat2 nak kahwin la masa tu..) saya dah makin kurang follow filem hindi.. lebih-lebih lagi kawan-kawan dok bercerita kesan buruk filem-filem hindi ni.. mula lah beralih arah ke filem/drama korea.. pastu sayonara filem/drama korea.. la ni layan filem/drama Melayu jer.. itu pun bila ada ruang masa..


Filem hindu ni.. dia punya lagu-lagu dan acara tari menari tu yang berhantu.. dulu (10 tahun dulu) saya suka senam robik guna lagu2 hindustan.. la ni.. tak kuasa dah.. semua koleksi VCD ada dalam laci, berkunci lagi.. tak rela kalo anak-anak saya 'redah'.. bior la tak tengok dah..tapi sesekala layan ni best jugak kan...


saya tertengok di TV2.. sambil BW saya layan jer lah buat halwa telinga, lagu-lagu semua best.. sambil terkenang zaman muda dulu... hehheeehhheee... 



..

saya menjemput rakan dan kenalan blog untuk menyokong dan sertai contest & giveaway ibu sihat anak riang. terima kasih.







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


12 ulasan:

  1. saya pun sama kakyong. Dari dulu sampai skrg pun gila SRK. Masa bertunang, gambar SRK tak turun dari bilik saya, emak marah sakan masa tu...hahahha.

    Tapi saya bukan sorang, sbb tunang saya @ now suami pun suka citer2 dia. Siap boleh lawan joget dengan rakan serumah guna lagu dari filem dil to pagal hai ni...hihihi.

    Kalau ingat balik, mmg lawak lah.
    Saya pun sambil bw, sambil layan lagu dari citer tu di tv2...:)

    BalasPadam
  2. Awal-awal je tgk, pastu hubby tukar chanel dah.

    BalasPadam
  3. Anak saya yang berumur 1 tahun kalau menonton video muzik SRK akan mengangguk-anggukkan kepala. :-)

    BalasPadam
  4. masa tu..memang kemuncak cerita hindustan. semuanya best-best belaka..

    BalasPadam
  5. cite ni femes masa zie form 1 rasanya..sampai buat jamuan kelas pun nak buat persembahan guna lagu dr filem ni...

    BalasPadam
  6. salam..
    dah tengok dulu..banyak kali
    suka saya lagu-lagunya..tapi
    hari nih layan TV8 ceritanya
    lagi best PRESTIGE

    BalasPadam
  7. yan tak igt yan mula ske industan bile..tp mmg zaman2 belajar kat uitm dulu ah.. area thn 99 smpai 2002 kot..
    tp yan tak la minat SRK tu.. yan ske aamir khan..
    tp seme heropn layan.. SRK/Aamir/Salman.. pastu last sekali hrithik roshan..
    Mlm td layan gak DTPH... ngan anak2 sekali.. si qis ngan dhwa ske part menari2 tula.. hehe

    BalasPadam
  8. Yati time kat itm dulu pun, terjangkit suka tengok hindustan, pengaruh kawan-kawan. Hehhee. tapi Yati lebih suka Salman Khan. :)

    BalasPadam
  9. saya gila lagi nak ngan SRK & Hrithik..kekee...
    ada chance hari sabtu mmg layan hindustan..
    anak2 saya suka nyanyi lagu boli si surat dlm cite ni..kuah nampak ke mana lagi kan..

    BalasPadam
  10. Myra pun layan jugak malam tu..
    Lagu dah ler best, menari pun mantap, bab seksi seksa tu tolak tepi la buat diorang kan, tp memang suka la..

    BalasPadam
  11. cerita hindustan dulu2 best, skrg ni dah kurang sikit

    BalasPadam
  12. hanie pun layan hindustan giler2 masa zmn knk2 n skolah mngh gaks ... skrg tak lg ...

    ermm... ade ke kakak hanie kate muke karisma tu mcm hanie ... boley ? ;)

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...