Selasa, 3 Januari 2012

Home » , , » Saya menang hadiah Contest kenali blogger by Wanny

Saya menang hadiah Contest kenali blogger by Wanny



Salam bahagia,


Ingat lagi entry saya yang INI.. >> Jom kenali saya @ Contest kenali blogger



Alhamdulillah, ada rupanya rezeki saya di SITU.. 




Result penuh boleh lihat di link INI.  Terima kasih Wanny, dan penaja mychentanurul


Ini yang tambah bersemangat nak join giveaway dan contest.. walau hadiahnya kecil-kecilan dan bukan lah barang berharga seperti henfon bijak samsung.., tapi hati sangat gumbira tau..




dudel ni FOC, saya kidnap dari blog Wanny.. sajer nak tampal sini.. sebab dudel ni BIRU..


...







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


13 ulasan:

  1. wah.. tahniah kakyong.. rezeki di tahun baru ;)

    BalasPadam
  2. tahniah ... mmg smgt rase nk join lg dan lg bile dah mng sumthing kan...

    yg ole2 dari sabah GTO tu dah sampai tak kkyong?hanie belum lg ...

    BalasPadam
  3. tahniah kakyong...sy ni dah lama tak aktif cgl

    BalasPadam
  4. tahniah k.yong.... bestnya menang...

    BalasPadam
  5. wah bestnyer menang..tahniah..tggu hadiah la pasni yer..

    BalasPadam
  6. terima kasih semua.. tp kakyong rasa mcm ada masalah jer dgn penganjur dan penaja contest ni...

    bertambah pelik, ade pulak org lain yg claim hadiah yg sama.. sedangkan dlm result tu kakyong sorg je yg menang hadiah tu...

    bila jd penganjur, komunikasi antara penganjur & penaja harus lah baik.. penganjur patut ambil detail penuh pemenang & penganjur yg bertgjwb utk contact @ btahu penaja & follow up sepenuhnya dgn penaja..

    I really get annoy dgn penganjur & penaja ni.. bukan kakyong sorg yg bermasalah, tp pemenang lain pun sama..

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...