Selasa, 3 Januari 2012

Home » , , » Saya menang hadiah Contest kenali blogger by Wanny

Saya menang hadiah Contest kenali blogger by Wanny



Salam bahagia,


Ingat lagi entry saya yang INI.. >> Jom kenali saya @ Contest kenali blogger



Alhamdulillah, ada rupanya rezeki saya di SITU.. 




Result penuh boleh lihat di link INI.  Terima kasih Wanny, dan penaja mychentanurul


Ini yang tambah bersemangat nak join giveaway dan contest.. walau hadiahnya kecil-kecilan dan bukan lah barang berharga seperti henfon bijak samsung.., tapi hati sangat gumbira tau..




dudel ni FOC, saya kidnap dari blog Wanny.. sajer nak tampal sini.. sebab dudel ni BIRU..


...







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...