Isnin, 2 Januari 2012

Home » , , » Selamat tahun baru 2012

Selamat tahun baru 2012




Salam bahagia,


Hari ini sudah 2 Jan 2012.. 2 hari juga blog ini tidak berupdate & list untuk segmen rerama pun tak sempat saya nak update untuk yang join pada 31 Dec 2011.


Bukan sengaja menyepi.. tapi kesibukan di hujung tahun (31 Dec 2011) dan program balik ke kampung yang tidak dirancang pada 1 Jan 2012, menyebabkan saya tak de peluang nak akses ke internet. Almaklum lah, 'henfon bijak' pun tak dak.. jadi memang terpaksa lupakan terus blog.




gambor ni adik ipar upload di FB dia.. saya kidnap & edit sesuka hati



Merata blog dok bercerita tentang azam baru... saya?


Tahun ini, dalam tempoh beberapa hari lagi saya kan mencecah ke usia 40.. ada pepatah "Life begins at 40's".. ntah apa lah yang baru nak bermula kan.. Namun pada saya, 40 ni sepatutnya usia yang sudah matang, matang dalam menguruskan emosi, juga matang dalam menguruskan isu kehidupan sebaiknya dan mengurangkan error yang berbentuk emosi kebudak-budakkan.. dan juga usia di mana tempoh pembelajaran tetap perlu diteruskan.. 


Apa azam saya tahun ni??? 

Saya sebenarnya jarang menyimpan azam... pada saya tidak perlu tunggu tahun baru untuk membuat resolusi dan azam... yang pasti apa yang akan & ingin saya buat semuanya bertitik tolak pada anak-anak.. selain berusaha untuk meningkatkan skil dalam dunia blogging. Saya merancang nak adakan satu giveaway awal tahun untuk blog kakyong.com ni... tapi kena cari sponsor lah dulu. Jika ada yang sudi jadi sponsor tu, boleh lah roger saya.


p/s
Jika berminat nak tahu apa yang saya rancang untuk anak-anak, rajin2 lah intai blog Keluarga Ibu3A




.. Jom meriahkan sekali contest & giveaway ibu sihat anak riang..




Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


22 ulasan:

  1. selamat tahun baru, kakyong
    moga sentiasa bahagia bersama keluarga

    BalasPadam
  2. Slmt tahun baru kak Yong!! Saya 31 tahun ni hihi... Kejap je masa blalu kan

    BalasPadam
  3. selamat thn baru kak yong...

    sama2lah kita capai apa jua azam kita di thn 2012 ni ye kakyong...

    BalasPadam
  4. heppy new yer kakyong! zt pon xde tulis azam 2012 kt mane2,hik3,simpan dlm hati jelah

    BalasPadam
  5. @tehr terima kasih cikgu tehr, kakyong juga mendoakan yang sama buat cikgu sekeluarga..

    BalasPadam
  6. @ajumohit 31 dan anak2 dah besor, bertuah tau.. kakyong masa umur 31 masih tercari2 CINTA.. hahahah... ;)

    BalasPadam
  7. selamat tahun baru kakyong...semoga sukses selalu bersama keluarga tersayang ;)

    BalasPadam
  8. @Izan Ishak Insya Allah Izan.. semoga tahun ni sama2 menjadi ibu yg lebih tegar.. ;) bukan setakat tegar berblog tp juga tegar mengajar/mendidik anak2...

    BalasPadam
  9. @Anamarza sama juga utk Ana.. selamat mengharungi tahun 2012..

    BalasPadam
  10. Salam Tahun BAru buat kakyong juga :)

    BalasPadam
  11. @mama_umar_maryam heheh.. kakyong tak list kat sini.. tp kat blog sana..

    BalasPadam
  12. @Nini D.. selamat tahun baru nini... bila la dpt jumpa nini yer.. ;)

    BalasPadam
  13. selamat tahun baru buat kakyong sekeluarga..

    BalasPadam
  14. slmt thn baru kkyong...

    aah xperlu tunggu thn baru nk berazam2 ni..

    same le kite xberhapdet 2-3 hari ni

    BalasPadam
  15. Selamat melangkah ke tahun baru 2012 kepada Kak Yong.

    BalasPadam
  16. selamat tahun baru kakyong .. biasalah awal tahun memang bz , saya pun dr 5 post sehari jadi 1 atau 2 post je hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...