Isnin, 2 Januari 2012

Home » , » Cik Suzlin's FIRST Giveway!

Cik Suzlin's FIRST Giveway!




Salam bahagia,


Mengisi n3 di malam hari.. join giveaway lagi..


klik banner ni untuk join yer..


hadiah yang ditawarkan (pemenang akan dipilih guna random.org) :
Flavettes Cal D3 Calcium Supplement 


gambor mintak dari pakcik google



best jugak kan dapat hadiah vitamin.. sesuai sangat lah dengan usia ku yang bakal meningkat ke 40'an nih.. tapi saya hari2 minum susu kambing peket.


CikSuzlin request sertakan sekali makanan kegemaran : 

Saya ni sejak akhir-akhir dah mula mengurangkan makan.. bukan sengaja dikurangkan, tapi alkesahnya, bila makan sikit pun dah kenyang.. dah tak leh nak makan bebanyak macam dedulu.. eh apa ke hal citer hal kurang/lebih makan ni.. walhal orang bertanya pasal makanan kegemaran kan.. 

Susah nak jawab, sebab saya ni ada banyak makanan kegemaran.. tapi yang simple sekali adalah lempeng, makan dengan kari ayam.

Cara nak buat lempeng ni simple sangat, hanya tepung + air + garam secukup rasa. 

Cara nak buat kari ayam stail saya.. boleh refer kat sini >>> Gulai kari ayam  resepi simple jer



lastly, saya menjemput kaksari dan puankutu untuk join giveaway ni.





.. Jom meriahkan sekali contest & giveaway ibu sihat anak riang..







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


3 ulasan:

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...